سامسونگ گلکسی A21

اگر قصد دارید یک گوشی با قیمت مناسب و با کیفیت خریداری کنید توصیه
می کنیم نگاهی اجمالی به سامسونگ گلکسی
A21 بیندازید.با اینکه مدل های ارزان قیمتی از این گوشی نیز وجود دارد اما نباید همه چیز  را فدای قیمت کرد و کیفیت و ساختار گوشی نیز از مهم ترین ملاک های خرید است.تنها نقطه ضعفی که این گوشی نسبت به سایر رقبای خود دارد رزولوشن پایین این گوشی و ضعف سخت افزاری است.در بقیه موارد این گوشی یک تلفن همراه عالی برای مصرف کنندگان است.

سامسونگ گلکسی A31

اگر دوربین گوشی برایتان با اهمیت است و دوست دارید یک گوشی با کیفیت داشته باشید گلکسی A31 می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.صفحه نمایش و رزولوشن بالای این گوشی به علاوه باتری بزرگ 5000 میلی آمپری از دیگر مزیت های این گوشی است که آن را نسبت به سایر رقبا خود یک سر گردن بالاتر قرار داده است.تنها نقطه ضعف ریزی که این گلگسی دارا است ورود سریع گرد و غبار و آب به داخل گوشی است که آن هم با محافظت خوب از گوشی
می شود چاره این مشکل را حل کرد.

 

سامسونگ گلکسی A80

گوشی های سامسونگ روز به روز در حال بهتر شدن هستند عموما مشکلی که گوشی های طراحی گلکسی دارند این است که همگی طراحی ظاهری یکسانی دارند اما این گوشی با طراحی متفاوت تر خصوصا در دوربین های چرخشی خود را از سایر رقبا جلوتر انداخته است.جدا از ظاهر این گوشی از پردازنده بسیار پر سرعت این گوشی نباید گذشت.سامسونگ گلکسی مهم ترین عیبی که دارد از حافظه SD پشتیبانی نمی کند و باتری های نه چندان مناسبی دارند ولی در کل گزینه خوبی برای خرید هستند.

 سامسونگ گلکسی A51

گلکسی A51 گوشی است که با توجه به قیمت بالایی که دارد گوشی با ارزشی است.با اینکه در برابر پرچمداران شاید کم آورد اما به هیچ وجه گوشی کم ارزشی نیست و می توان رقیبی برای آیفون اس ای دانست.حافظه رم آنها بین 4 تا 8 گیگ متفاوت است و فضای ذخیره سازی آن نیز بین 64 تا 128 گیگابایت متفاوت است.در کل این گوشی هم جزو پیشنهاد های ما است.

سامسونگ گلکسی Z Flip

سامسونگ با الگو گرفتن از موتولار اقدام طراحی جالبی کرد و گوشی تاشو خود را در این مدل عرضه کرد.این گوشی علاوه بر طراحی جالب و زیبا دارای پردازنده قوی نیز هست که توانایی اجرای بازی ها و برنامه ها را دارد.به هر حال اصلی ترین دلیل بولد شدن گوشی زد فلیپ قابلیت تا شدن و کوچک شدن آن است و زیاد کسی به طراحی سخت افزاری آن کاری ندارد.

سامسونگ گلکسی s21

اگر منبع مالی زیادی ندارید و دوست دارید یک گوشی به روز و پیشرفته داشته باشید توصیه می کنیم از S21 نگذرید.این گوشی در مقایسه با رقیبان خود اندازه کوچکی دارد و دارای رزولوشن FHD+ است و حتی قیمت نسبتا پایین آن نسبت به رقبا آن را سرتر کرده است.

این گوشی در مقایسه با S21 یک لنز کمتر دارد اما با این حال کیفیت بالاتری نیز دارد و هر سه لنز عملکرد عالی از خود ثبت کرده اند.

سامسونگ گلکسی s21  اولترا

و در آخر اگر هزینه خرید گوشی برایتان مهم نیست و به دنبال یک گوشی لاکچری هستید به هیچ وجه از گلکسی اولترا S21 غافل نشوید.این گوشی که ساخت شرکت کره ای است پرچمدار این شرکت محسوب می شود.این گوشی دارای قابلیت های بسیاری از جمله قلم اس پن نیز هست.
صفحه نمایش گلکسی
S21اولترا بسیار با کیفیت و بزرگ است و برای اولین از کیفیت QHD+ استفاده شده است.گلکسی s21 اولترا هیچ کم و کسری ندارد و تنها ضعف آن گران بودن آن است.

خلاصه مطلب

در این مطلب برای شما درباره قوی ترین و بهترین گوشی های سامسونگ صحبت کردیم و ویژگی های مثبت و منفی این گوشی را برای شما بیان کردیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.