انتخاب بهترین و خوشبوترین عطر زنانه

 

 

عطر مناسب خانم ها

عطر زنانه یکی از لوازم آرایشی ضروری است، و اکثر ما برای مهمانی، قرار، دانشگاه و... از آن استفاده میکنیم. و جالب است بدانید هر رایحه ای را که انتخاب می کنید و از آن استفاده می کنید در واقع به نحوی شخصیت خودتان را به دیگران نشان می دهید. پس باید هنگام خرید آن نهایت دقت را داشته باشید و حتما باید آن را روی میز آرایش خود و در کنار دیگر لوازم آرایشی که استفاده می کنید داشته باشید. و اما رایحه هایی که برای خانم ها تولید شده است ۶ گروه هستند بوهای سرد، میوه ای، رایحه های شرقی و چوبی، خوراکی و گلی هر یک از این ۶ گروه زیر گروه هایی دارند اما برای خرید  عطر زنانه بهتر است به همین ۶ گروه اکتفا کنید.

 

 

عطر های مناسب با شخصیت

هر فردی دارای یک تیپ شخصیتی متفاوت است و یک خلق و خوی خاص دارد. ما با توجه به این خلق و خو به شما میگوییم. که کدام عطر زنانه را انتخاب کنید.

بازیگوش: اگر شما فردی بازیگوش و ماجراجو هستید رایحه های میوه ای مثل هندوانه، لیمو، گل یاسمین و مریم گزینه ی مناسبی برای شما است.

تندخو: اگر شما داری این ویژگی هستید رایحه هایی مانند گل، یاسمین و مریم در کنار بادام دانه و دانه ی تونکا را فراموش نکنید. این رایحه آرامش را درست هنگامی که عصبانی می شوید به شما هدیه می دهد.

کلاسیک: اگر شما یک خانم با روحیه ی کلاسیک هستید عطر با رایحه های انار، لیمو و گل صد تومانی بهترین گزینه برای شماست. چرا که نه تنها در مراسم رسمی بلکه برای استفاده در محیط کار، دانشگاه، مهمانی و... نیز میتوانید از آن استفاده کنید.

مرموز: برای افرادی با چنین خصوصیتی رایحه های گیلاس، گیاه آفتاب پرست و هلیوتروپ گزینه ی مناسب تری است.

منحصر به فرد: این افراد همیشه میخواهند از دیگران متفاوت تر به نظر برسند بهتر است از رایحه هایی مانند پرالین، نعناع هندی و زنبق استفاده کنند.

 بی پروا: این افراد روحیه هایی بی پروا و جسور دارند بهتر است از ترکیب های توت و مشک استفاده کنند این راحیه ها دریا و ساحل را برای این افراد تداعی میکنند.

قدرتمند: این افراد همیشه می خواهند قدرت شان را به نمایش بگذارند. رایحه هایی چون بهار نارنج و چوب سدر اعتماد به نفس آنان را افزایش میدهد.

انواع  ادکلن ها

بهترین برندهای عطر زنانه که می توانید استفاده کنید عبارتند از:

پرفیوم ها: پرفیوم ها روغنی و الکلی هستند و گران قیمت ترین نوع رایحه ها هستند.

ادوپرفیوم ها: این محصول  نسبت به پرفیوم غلظت کمتری دارد، اما ماندگاری بالایی دارد. اگر مشکلاتی مانند بیماری های  تنفسی، میگرن و آلرژی دارید بهتر است از ادوپرفیوم ها استفاده کنید.

ادوتویلت ها: ادوتویلت ها به نسبت پرفیوم ها غلظت کمتری دارند و ماندگاری خوبی نیز دارند این موارد در رایحه های مردانه و زنانه تفاوتی ندارند. هنگام خرید عطر مورد نظرتان باید به اصل یا تقلبی بودن آن توجه کنید، چون یک محصول خوب  ماندگاری بیشتری دارد، پس در خرید به هیچ وجه عجله نکنید چرا که برای پیدا کردن یک فروشگاه معتبر باید وقت بگذارید.